Avsnitt 2: Näck vid en bäck

Ber om ursäkt för den lite dåliga ljudkvaliteten i början. Men det blir bättre.

Ett par frågeställningar att reflektera kring efter att själv ha lyssnat:

  • Ricky Gervais podcast är världens bästa skeptiska podcast
  • Veckans signaturmelodi återkommer nästa vecka. Fick inte med mig gitarren ut i naturen
  • Hösten till och med låter vackert
  • Vilka delar av den kristna moralen ur bibeln skall in? Vilka skall bort?
  • Hade fler tankar. Kanske kompletterar med dem i kommentarsfältet
  • Jag är inte på TAM 😦

Ladda ned avsnittet genom att högerklicka här. Prenumerera via iTunes genom länken uppe till höger, eller via detta RSS-flöde

Errata: Säger vid ett tillfälle ”kyrkan” när jag menar ”skolan”.

Länkar:

Det här inlägget postades i Podcast. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Avsnitt 2: Näck vid en bäck

  1. Tomas skriver:

    Inte kan du väl tro att Karl Pilkington är påhittad? Jag utgår ifrån att du hört de mesta som de gjort med honom samt sett ”An idiot abroad”. Det vore ju en otrolig bedrift att fejka detta! Det otroliga och roliga i detta är ju att detta är en vanlig fungerande person. Kom igen nu.

    • mattias73 skriver:

      Jo, jag kan nog tro det :). Lyssna gärna på hans första radioavsnitt med Ricky och Steve. Ligger ute gratis på nätet. Närmare 50 avsnitt tror jag. Sök på XFM Ricky archive

Kommentera

