Avsnitt #3 – Stenar mot allt utom hosta

Besöker i detta avsnitt en kvinna som har stenar mot det mesta. Nästan. Och glöm inte att det viktigaste är att vara vänlig – även mot onda andar.

Avsnitt #3: ”Stenar mot det mesta”

Ladda ned avsnittet genom att högerklicka här eller prenumerera via iTunes (länk uppe till höger) eller podcastens RSS-flöde.

WooMap hittar du här. För körsången står förresten min son.

Det här inlägget postades i Podcast. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Avsnitt #3 – Stenar mot allt utom hosta

  1. Skeptisk skriver:

    Behöver du inlägg om vetenskap och skepticism till din blogg?
    Jag skriver gärna nåt åt dig.

  2. Fredrik H skriver:

    Sanslöst, blir alltid lika förvånad när jag hör sådana människor (pratar om stentanten nu alltså 😉 ), den ena fantasin efter det andra felslutet, rakt igen, det tog liksom aldrig slut…hon trodde på allt som hon hört någonsin? Du skulle frågat om hon hade något mot hosta/förkylning! 😀 Det hade varit kul att höra hennes svar.
    [Jag har oxå varit i Indien och träffat gurus o.s.v. förresten, har inte den minsta respekt för dem jag träffade på kan jag säga. Skrattretande genomskinliga kvacksalvare allihop 🙂 ]

  3. Tommy skriver:

    Bästa avsnittet än så länge, bra jobbat.

  4. Erik skriver:

    Nästa gång du hälsar på hos en kristallexpert kan du väl fråga om de har någon sten som ökar ens förmåga till kritiskt tänkande, integritet och skepticism. Ritade en liten grej ovan som förklaring. Ser fram emot fler avsnitt!

Kommentera

