Kommentar till Kajsa Ingemarsson

Kajsa Ingemarsson skrev ett blogginlägg efter hennes i många öron tveksamma intervju med Sanna Edhin. Intervjun hittar du här, och blogginlägget här.

Ladda ned de ca 5 minuterna här, eller prenumerera via iTunes eller RSS. Se länk uppe till höger.

Min kommentar får bli inledningen till en serie specialprogram om fysik och missbruket av de fysikaliska vetenskapliga begreppen. Men först skall jag försöka bli klar med ordinarie sedan tidigare utlovade avsnitt 7.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kommentar till Kajsa Ingemarsson

  1. Urban skriver:

    Sanna (fd Susanna) Ehdin blev vald till årets förvillare 2000
    http://www.vof.se/visa-forvillare2000

  2. mattias73 skriver:

    Min kommentar till Kajsa gick inte igenom och nu har hon stängt för övriga kommentarer av oss ”vetenskapstalibaner”. Skickade följande på hennes kommentar till denna strypning av diskussionen:

    Jag fick inte komma till tals. Jag ansåg mig inte vara nedlåtande, sarkastisk, hånande eller rabiat. Inte heller är jag någon slags taliban. Det är uppenbart att du inte vill ta till dig av kritik antingen i sakfrågorna som diskuterades i programmet eller i frågan kring hur de diskuterades. Att låta Sanna Edhin få sista ordet spär tyvärr på misstankarna att du missköter ditt uppdrag på P1.

    Ps. Hänvisa gärna till någon kommentar som du anser är talibanistisk el dyl. Undrar hur dessa ser ut för jämförelsens skull.

Kommentera

